Επίλεξε κατηγορία Συχνών Ερωτήσεων

Ποια είναι η διαδικασία για να κάνω αίτηση;

Η διαδικασία γίνεται μέσα από το www.htelco-gr.com όπου συμπληρώνετε τη φόρμα με τα στοιχεία που ζητούνται και μόλις μας την αποστείλετε, σας έρχεται ένα αυτοματοποιημένο mail στο email που έχετε δηλώσει στην φόρμα, το οποίο περιέχει τον αριθμό αίτησης και κάποιες χρήσιμες πληροφορίες.

Αφού μας στείλετε την αίτηση, μετά από ορισμένες ημέρες θα επικοινωνήσει μαζί σας  τεχνικός της HTELCO για την αυτοψία-εγκατάσταση.

Επιλέξτε το πακέτο που σας ταιριάζει από εδώ και συμπληρώστε την αίτηση που ακολουθεί.

Τα δικαιολογητικά που θα σας ζητηθούν είναι:

  • Οι 2 όψεις της ταυτότητας ή διαβατηρίου
  • Ο τελευταίος λογαριασμός τηλεφώνου (εάν πρόκειται για υπάρχουσα σύνδεση με φορητότητα) ή λογαριασμός ΔΕΗ, ΕΥΑΘ ή κινητής τηλεφωνίας (εάν αφορά νέο αριθμό).

Αν δεν επιθυμείτε να επισυνάψετε τα δικαιολογητικά κατά τη συμπλήρωση της αίτησης, μπορείτε να τα στείλετε αργότερα με email στο info@htelco-gr.com

Πώς γίνεται η εγκατάσταση και παράδοση της υπηρεσίας Internet;

Η υπηρεσία είναι ασύρματη και για να παραδοθεί, δημιουργούμε μια ασύρματη ζεύξη μεταξύ του κοντινότερου σταθμού βάσης της HTELCO και του κτιρίου σας. Τοποθετούμε μια μικρή κεραία 25 εκατοστών στην ταράτσα του κτιρίου η οποία είναι χαμηλής εκπομπής και έντασης (εκπέμπουμε στα 5 MHz που είναι ελεύθερη συχνότητα) και το συνεργείο κατεβάζει ένα καλώδιο ethernet στον χώρο που θέλετε το Internet. Το συνδέουμε με έναν αντάπτορα που σας χορηγούμε για να παίρνει ρεύμα η κεραία και μετά συνδέεται στο router που σας χορηγούμε. Η ταχύτητα εξαρτάται από προϋποθέσεις, με πιο σημαντική την οπτική επαφή του κτιρίου με τον κοντινότερο σταθμό βάσης.

Τι εξοπλισμό πρέπει να χρησιμοποιήσω για το Internet;

Η HTELCO σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρία Miktrotik σου παρέχει παραμετροποιημένο εξοπλισμό router.

Τι ισχύει με τον εξοπλισμό κατά την εγκατάσταση;

Το router, η κεραία και ο αντάπτορας που την συνοδεύει για την τροφοδοσία με ρεύμα, αποτελούν ιδιοκτησία της HTELCO, αναγράφεται και στους ειδικούς όρους. Όταν σταματήσετε να είστε συνδρομητής HTELCO το router , η κεραία και ο αντάπτορας τροφοδοσίας επιστρέφονται στην HTELCO.

Τι έξοδα υπάρχουν για την παράδοση της υπηρεσίας Internet;

Το τέλος ενεργοποίησης είναι 60€ και αφορά την εγκατάσταση, την καλωδίωση έως 25 μέτρα και το router που σας χορηγούμε.

Πρέπει να έχω ήδη τηλεφωνική γραμμή για να γίνω συνδρομητής Σταθερής Τηλεφωνίας;

Όχι, μπορείς να ζητήσεις νέα γραμμή και νέο αριθμό γιατί η HTELCO έχει ιδιόκτητο ασύρματο δίκτυο.

Πρόκειται να μετακομίσω, τι πρέπει να κάνω για να μεταφέρω το τηλέφωνό μου στη νέα διεύθυνση;

Χρειάζεται να γίνει γραπτό αίτημα στην HTELCO με την προϋπόθεση η νέα διεύθυνση να καλύπτεται από το δίκτυό μας.

Πού μπορώ να απευθυνθώ για περισσότερες πληροφορίες;

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι πάντα στη διάθεσή σου στο τηλέφωνο 2310.590441. Μπορείς επιπλέον να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου.

Τι ισχύει με τον λογαριασμό;

Κάθε μήνα προπληρώνεται το πάγιο του επόμενου μήνα, δεν υπάρχει έντυπος λογαριασμός, χρησιμοποιούμε ηλεκτρονική τιμολόγηση και ο λογαριασμός αποστέλλεται κάθε μήνα στο email που έχετε δηλώσει.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Προς το παρόν με κατάθεση στην Τράπεζα Πειραιώς
(IBAN:GR81 0172 2290 0052 2909 2722 886
Δικαιούχος: ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ).
Θα υπάρξουν και άλλοι τρόποι πολύ σύντομα.

Πώς μπορώ να βρω τη διεύθυνση IP του υπολογιστή μου;

Πάτησε «Start», στην μπάρα «Search Programs and Files» στο κάτω μέρος πληκτρολόγησε «CMD» και πάτησε «Enter». Στην οθόνη που εμφανίζεται πληκτρολόγησε ipconfig, πάτησε «Enter», και δες την IP στο πεδίο IPv4 Address.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζω προβλήματα με την σύνδεση Internet, τι πρέπει να κάνω;

Πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα ελέγχου:

1) Επανεκκίνηση της κεραίας (αποσυνδέστε τον αντάπτορα για 5 λεπτά και μετά συνδέστε τον ξανά στο ρεύμα).

2) Επανεκκίνηση του router (αποσυνδέστε το router από το ρεύμα και μετά ξανασυνδέστε το)

3) Επανεκκίνηση του υπολογιστή

Εάν το πρόβλημα συνεχίζεται προχωράμε στο επόμενο βήμα

4) Έλεγχος της κεραίας στην ταράτσα, εάν ο ιστός είναι σταθερός.

Ποιο είναι το τηλέφωνο επικοινωνίας για την τηλεφωνική σύνδεση;

Μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης της Yuboto-telephony στο 13850.

Τι εξοπλισμός χρειάζεται για να χρησιμοποιήσω το σταθερό τηλέφωνο;

1) Τηλεφωνική συσκευή voip.
Πρόκειται για τηλεφωνικές συσκευές VoIP οι οποίες συνδέονται απευθείας στο Internet και μέσω αυτών μπορείτε να πραγματοποιείτε και να δέχεστε τηλεφωνικές κλήσεις. Είναι ένας από τους πιο ενδεδειγμένους τρόπους χρήσης της υπηρεσίας και συνήθως παρέχουν την καλύτερη ποιότητα επικοινωνίας. Παρέχονται σε μεγάλη ποικιλία χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων από απλή τηλεφωνική συσκευή μέχρι επαγγελματικά τηλέφωνα πολλαπλών γραμμών και πολλαπλών απαιτήσεων.

2) Μετατρέψτε το κινητό ή το tablet σας, σε σταθερό τηλέφωνο χρησιμοποιώντας δωρεάν SIP εφαρμογές.
Επωφεληθείτε από το χαμηλό κόστος και τα πλεονεκτήματα ενός σταθερού, σε συνδυασμό με την ευελιξία του κινητού. Η ποιότητα των κλήσεων εξαρτάται από την ποιότητα της σύνδεσης του Internet.

3) Χρησιμοποιήστε τον υπολογιστή σας σαν σταθερό τηλέφωνο εγκαθιστώντας δωρεάν SIP εφαρμογές που μπορείτε να κατεβάσετε από το Internet. Φυσικά για την πραγματοποίηση κλήσεων, απαιτείται ακουστικό και μικρόφωνο, η ποιότητα των οποίων καθορίζει και την ποιότητα του ήχου.

4) Χρησιμοποιήστε Analogue Telephone Adapter (ATA).
Πρόκειται για μία συσκευή η οποία μετατρέπει σε ψηφιακό, το αναλογικό σήμα μίας κοινής τηλεφωνικής συσκευής. Οι συσκευές VoIP ATA συνήθως φέρουν 2 τουλάχιστον εισόδους, μία για να συνδεθούν με το Internet και μία για να συνδεθούν με την τηλεφωνική συσκευή. Είναι συσκευές χαμηλού κόστους, προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα κλήσης και μεγάλη ευκολία εφόσον πάνω τους μπορούν να συνδεθούν ενσύρματες ή ασύρματες τηλεφωνικές συσκευές που έχετε ήδη στην κατοχή σας.

Αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα θα έχω άμεση υποστήριξη;

Η HTELCO θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις άμεσα κάθε πρόβλημα, επικοινώνησε με το τμήμα εξυπηρέτησης, 2310.590441

Ποια είναι η διαδικασία για να κάνω αίτηση;

Η διαδικασία γίνεται μέσα από το www.htelco-gr.com όπου συμπληρώνετε τη φόρμα με τα στοιχεία που ζητούνται και μόλις μας την αποστείλετε, σας έρχεται ένα αυτοματοποιημένο mail στο email που έχετε δηλώσει στην φόρμα, το οποίο περιέχει τον αριθμό αίτησης και κάποιες χρήσιμες πληροφορίες.

Αφού μας στείλετε την αίτηση, μετά από ορισμένες ημέρες θα επικοινωνήσει μαζί σας  τεχνικός της HTELCO για την αυτοψία-εγκατάσταση.

Επιλέξτε το πακέτο που σας ταιριάζει από εδώ και συμπληρώστε την αίτηση που ακολουθεί.

Τα δικαιολογητικά που θα σας ζητηθούν είναι:

  • Οι 2 όψεις της ταυτότητας ή διαβατηρίου
  • Ο τελευταίος λογαριασμός τηλεφώνου (εάν πρόκειται για υπάρχουσα σύνδεση με φορητότητα) ή λογαριασμός ΔΕΗ, ΕΥΑΘ ή κινητής τηλεφωνίας (εάν αφορά νέο αριθμό).

Αν δεν επιθυμείτε να επισυνάψετε τα δικαιολογητικά κατά τη συμπλήρωση της αίτησης, μπορείτε να τα στείλετε αργότερα με email στο info@htelco-gr.com

Πώς γίνεται η εγκατάσταση και παράδοση της υπηρεσίας Internet;

Η υπηρεσία είναι ασύρματη και για να παραδοθεί, δημιουργούμε μια ασύρματη ζεύξη μεταξύ του κοντινότερου σταθμού βάσης της HTELCO και του κτιρίου σας. Τοποθετούμε μια μικρή κεραία 25 εκατοστών στην ταράτσα του κτιρίου η οποία είναι χαμηλής εκπομπής και έντασης (εκπέμπουμε στα 5 MHz που είναι ελεύθερη συχνότητα) και το συνεργείο κατεβάζει ένα καλώδιο ethernet στον χώρο που θέλετε το Internet. Το συνδέουμε με έναν αντάπτορα που σας χορηγούμε για να παίρνει ρεύμα η κεραία και μετά συνδέεται στο router που σας χορηγούμε. Η ταχύτητα εξαρτάται από προϋποθέσεις, με πιο σημαντική την οπτική επαφή του κτιρίου με τον κοντινότερο σταθμό βάσης.

Τι εξοπλισμό πρέπει να χρησιμοποιήσω για το Internet;

Η HTELCO σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρία Miktrotik σου παρέχει παραμετροποιημένο εξοπλισμό router.

Τι ισχύει με τον εξοπλισμό κατά την εγκατάσταση;

Το router, η κεραία και ο αντάπτορας που την συνοδεύει για την τροφοδοσία με ρεύμα, αποτελούν ιδιοκτησία της HTELCO, αναγράφεται και στους ειδικούς όρους. Όταν σταματήσετε να είστε συνδρομητής HTELCO το router , η κεραία και ο αντάπτορας τροφοδοσίας επιστρέφονται στην HTELCO.

Τι έξοδα υπάρχουν για την παράδοση της υπηρεσίας Internet;

Το τέλος ενεργοποίησης είναι 60€ και αφορά την εγκατάσταση, την καλωδίωση έως 25 μέτρα και το router που σας χορηγούμε.

Πρέπει να έχω ήδη τηλεφωνική γραμμή για να γίνω συνδρομητής Σταθερής Τηλεφωνίας;

Όχι, μπορείς να ζητήσεις νέα γραμμή και νέο αριθμό γιατί η HTELCO έχει ιδιόκτητο ασύρματο δίκτυο.

Πρόκειται να μετακομίσω, τι πρέπει να κάνω για να μεταφέρω το τηλέφωνό μου στη νέα διεύθυνση;

Χρειάζεται να γίνει γραπτό αίτημα στην HTELCO με την προϋπόθεση η νέα διεύθυνση να καλύπτεται από το δίκτυό μας.

Πού μπορώ να απευθυνθώ για περισσότερες πληροφορίες;

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι πάντα στη διάθεσή σου στο τηλέφωνο 2310.590441. Μπορείς επιπλέον να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου.

Τι ισχύει με τον λογαριασμό;

Κάθε μήνα προπληρώνεται το πάγιο του επόμενου μήνα, δεν υπάρχει έντυπος λογαριασμός, χρησιμοποιούμε ηλεκτρονική τιμολόγηση και ο λογαριασμός αποστέλλεται κάθε μήνα στο email που έχετε δηλώσει.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Προς το παρόν με κατάθεση στην Τράπεζα Πειραιώς
(IBAN:GR81 0172 2290 0052 2909 2722 886
Δικαιούχος: ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ).
Θα υπάρξουν και άλλοι τρόποι πολύ σύντομα.

Πώς μπορώ να βρω τη διεύθυνση IP του υπολογιστή μου;

Πάτησε «Start», στην μπάρα «Search Programs and Files» στο κάτω μέρος πληκτρολόγησε «CMD» και πάτησε «Enter». Στην οθόνη που εμφανίζεται πληκτρολόγησε ipconfig, πάτησε «Enter», και δες την IP στο πεδίο IPv4 Address.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζω προβλήματα με την σύνδεση Internet, τι πρέπει να κάνω;

Πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα ελέγχου:

1) Επανεκκίνηση της κεραίας (αποσυνδέστε τον αντάπτορα για 5 λεπτά και μετά συνδέστε τον ξανά στο ρεύμα).

2) Επανεκκίνηση του router (αποσυνδέστε το router από το ρεύμα και μετά ξανασυνδέστε το)

3) Επανεκκίνηση του υπολογιστή

Εάν το πρόβλημα συνεχίζεται προχωράμε στο επόμενο βήμα

4) Έλεγχος της κεραίας στην ταράτσα, εάν ο ιστός είναι σταθερός.

Ποιο είναι το τηλέφωνο επικοινωνίας για την τηλεφωνική σύνδεση;

Μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης της Yuboto-telephony στο 13850.

Τι εξοπλισμός χρειάζεται για να χρησιμοποιήσω το σταθερό τηλέφωνο;

1) Τηλεφωνική συσκευή voip.
Πρόκειται για τηλεφωνικές συσκευές VoIP οι οποίες συνδέονται απευθείας στο Internet και μέσω αυτών μπορείτε να πραγματοποιείτε και να δέχεστε τηλεφωνικές κλήσεις. Είναι ένας από τους πιο ενδεδειγμένους τρόπους χρήσης της υπηρεσίας και συνήθως παρέχουν την καλύτερη ποιότητα επικοινωνίας. Παρέχονται σε μεγάλη ποικιλία χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων από απλή τηλεφωνική συσκευή μέχρι επαγγελματικά τηλέφωνα πολλαπλών γραμμών και πολλαπλών απαιτήσεων.

2) Μετατρέψτε το κινητό ή το tablet σας, σε σταθερό τηλέφωνο χρησιμοποιώντας δωρεάν SIP εφαρμογές.
Επωφεληθείτε από το χαμηλό κόστος και τα πλεονεκτήματα ενός σταθερού, σε συνδυασμό με την ευελιξία του κινητού. Η ποιότητα των κλήσεων εξαρτάται από την ποιότητα της σύνδεσης του Internet.

3) Χρησιμοποιήστε τον υπολογιστή σας σαν σταθερό τηλέφωνο εγκαθιστώντας δωρεάν SIP εφαρμογές που μπορείτε να κατεβάσετε από το Internet. Φυσικά για την πραγματοποίηση κλήσεων, απαιτείται ακουστικό και μικρόφωνο, η ποιότητα των οποίων καθορίζει και την ποιότητα του ήχου.

4) Χρησιμοποιήστε Analogue Telephone Adapter (ATA).
Πρόκειται για μία συσκευή η οποία μετατρέπει σε ψηφιακό, το αναλογικό σήμα μίας κοινής τηλεφωνικής συσκευής. Οι συσκευές VoIP ATA συνήθως φέρουν 2 τουλάχιστον εισόδους, μία για να συνδεθούν με το Internet και μία για να συνδεθούν με την τηλεφωνική συσκευή. Είναι συσκευές χαμηλού κόστους, προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα κλήσης και μεγάλη ευκολία εφόσον πάνω τους μπορούν να συνδεθούν ενσύρματες ή ασύρματες τηλεφωνικές συσκευές που έχετε ήδη στην κατοχή σας.

Αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα θα έχω άμεση υποστήριξη;

Η HTELCO θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις άμεσα κάθε πρόβλημα, επικοινώνησε με το τμήμα εξυπηρέτησης, 2310.590441