Η διαδικασία γίνεται μέσα από το www.htelco-gr.com όπου συμπληρώνετε τη φόρμα με τα στοιχεία που ζητούνται και μόλις μας την αποστείλετε, σας έρχεται ένα αυτοματοποιημένο mail στο email που έχετε δηλώσει στην φόρμα, το οποίο περιέχει τον αριθμό αίτησης και κάποιες χρήσιμες πληροφορίες.
Αφού μας στείλετε την αίτηση, μετά από ορισμένες ημέρες θα επικοινωνήσει μαζί σας τεχνικός της HTELCO για την αυτοψία-εγκατάσταση.
Επιλέξτε το πακέτο που σας ταιριάζει από εδώ και συμπληρώστε την αίτηση που ακολουθεί.
Τα δικαιολογητικά που θα σας ζητηθούν είναι:
- Οι 2 όψεις της ταυτότητας ή διαβατηρίου
- Ο τελευταίος λογαριασμός τηλεφώνου (εάν πρόκειται για υπάρχουσα σύνδεση με φορητότητα) ή λογαριασμός ΔΕΗ, ΕΥΑΘ ή κινητής τηλεφωνίας (εάν αφορά νέο αριθμό).
Αν δεν επιθυμείτε να επισυνάψετε τα δικαιολογητικά κατά τη συμπλήρωση της αίτησης, μπορείτε να τα στείλετε αργότερα με email στο info@htelco-gr.com
Η υπηρεσία είναι ασύρματη και για να παραδοθεί, δημιουργούμε μια ασύρματη ζεύξη μεταξύ του κοντινότερου σταθμού βάσης της HTELCO και του κτιρίου σας. Τοποθετούμε μια μικρή κεραία 25 εκατοστών στην ταράτσα του κτιρίου η οποία είναι χαμηλής εκπομπής και έντασης (εκπέμπουμε στα 5 MHz που είναι ελεύθερη συχνότητα) και το συνεργείο κατεβάζει ένα καλώδιο ethernet στον χώρο που θέλετε το Internet. Το συνδέουμε με έναν αντάπτορα που σας χορηγούμε για να παίρνει ρεύμα η κεραία και μετά συνδέεται στο router που σας χορηγούμε. Η ταχύτητα εξαρτάται από προϋποθέσεις, με πιο σημαντική την οπτική επαφή του κτιρίου με τον κοντινότερο σταθμό βάσης.
Η HTELCO σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρία Miktrotik σου παρέχει παραμετροποιημένο εξοπλισμό router.
Το router, η κεραία και ο αντάπτορας που την συνοδεύει για την τροφοδοσία με ρεύμα, αποτελούν ιδιοκτησία της HTELCO, αναγράφεται και στους ειδικούς όρους. Όταν σταματήσετε να είστε συνδρομητής HTELCO το router , η κεραία και ο αντάπτορας τροφοδοσίας επιστρέφονται στην HTELCO.
Το τέλος ενεργοποίησης είναι 60€ και αφορά την εγκατάσταση, την καλωδίωση έως 25 μέτρα και το router που σας χορηγούμε.
Όχι, μπορείς να ζητήσεις νέα γραμμή και νέο αριθμό γιατί η HTELCO έχει ιδιόκτητο ασύρματο δίκτυο.
Χρειάζεται να γίνει γραπτό αίτημα στην HTELCO με την προϋπόθεση η νέα διεύθυνση να καλύπτεται από το δίκτυό μας.
Ναι, μπορείς να ζητήσεις νέα γραμμή και νέο αριθμό από την HTELCO.
Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι πάντα στη διάθεσή σου στο τηλέφωνο 2310.590441. Μπορείς επιπλέον να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου.